2015. január 7-n, a Tiszánál, és a Tiszáról

A próbaterhelésekhez szükséges eszközöket viszik fel a szerkezetre. A bal oldali új hidat már használja a MÁV. Mellette balra a régi híd, amely ideiglenes alátámasztásolokn áll.
A régi Szolnoki vasúti híd bontás előtt, még egészben a Tisza felett.

Mérés a statikusan (álló mozdonyokkal) terhelt új hídon. Előre meghatározott helyre állnak a mozdonyokkal, majd megállásuk után mérik a teher szerkezetre gyakorolt hatását.

Négy mozdony áll a mederpillér és a szajoli hídfő között a statikus terhelés ezen szakaszában az új hídon.

A négy mozdony a híd közepén áll. Az előtérben a parton az egyik geodéta jelez az új hídon lévő társának.
A statikus próbaterhelés közben is zajlik a forgalom a már korábban átadott szerkezeten.
A statikus terhelés közbeni egyik mérés. Jobbra, takarva a ptóbaterhelés egyik mozdonya.

A dinamikus terhelés első szakasza: lépésben haladnak át a mozdonyok az új híd szerkezetén.

A dinamikus próbaterhelés második szakasza: 40 km/óra sebességgel haladnak át a mozdonyok a hídon.